Search لێگەریان

Thursday, November 24, 2011

بەندەمان


بەندەمان


نە تو ل ئاسمانان
نە ئەز ل ئەردیمە
لمن بگەرە
دلێ من وارگەهێ تە
دلێ تە هەوارگەهێ من
لمن بنێرە

ژ شوونپیێن رەشەبایێن لسەر ئەردی
تەڤ ئاسمان د شەرمزارن
وەرە داکو
بۆ گەردەنا گونەهکارا خوداوەندان
ستوڤانەک ژ دلێن پاک  بڤەهوونین

لتە دمینم
ب چاڤێن بارانیێن ئێڤاریەکا پاییزی
لتە دچم
ب دەستێن زڤرێن دوور ژ هەمبێزان

کو ئەز و تو لڤی واری
دگەل دەنگێ پەقینا ڤولکانێن سەرێن مرۆڤان
پەیدا بووینە
و دگەل بانگێ سرودا دیکتاتوریێ د گۆهێن مەدا
ژ دایک بووینە

لێ نە ئەز دمینم
نە تو
نەژی شرشرا ئێڤاریێن خەمین
دبەر لێڤێن ئاڤێن سۆردا

لڤی واری
ل رۆناهیێ مە نابینن
ل تاریێ لمە رادهێلن
وەرە بەلکو لهەڤ بگەهین
بەلکو جاران
کێلیکە هەواریێن خوەیێن ریس
ب هاڤی رۆندکێن پیرەکێ کال بنخێڤین

و بەلکوژی
بۆ گوهێ تەڤ ژ دایک بوویان
ب هاتنا تە
 هێژاتیا ئازادیێ بگڤێشن


٢٤.١١.٢٠١١
لەشبونە، پورتوگال

1 comment:

  1. silva heja Mohemed, ev cend piyv bersiva van piyvêt te yêt ciwan wek shîrê dayka zelal,

    باێ سوور
    به‌لێ کورێ من
    ئه‌ز و تو هه‌ر دوو ل ئه‌سمانێ هیڤیانه‌
    به‌لکی روژه‌کێ،
    توڤێ ولاته‌کێ ئازاد بچینین
    ژ بیر نه‌که....‌
    دایکا ته‌، برینا ئه‌نفالایه‌.
    تو ژی ژانا وێ ‌یێ.
    چه‌ند من خوه‌ داقوتا، ژ گونه‌هکارا
    و
    وان خوداوه‌ندێن ته‌ ژ نو ، ناس کرین.
    هه‌ر خوه‌ ب که‌زیێت من ڤه‌ دهه‌لاوستن
    لاوێ من...
    من تو یێ ب روندکا فرشك کری، ژ بیر نه‌که.‌
    و
    ئه‌و روندکێت ماین ، من ب مه‌رجانیا چاڤێن خوه‌
    یه‌ک ب یه‌ک
    ب داڤا خه‌ما هوناندن .
    و کرن عاشق به‌نده‌ك،، بو گه‌رده‌نا
    وی خودایی.
    ئه‌رێ لاوێ من...
    من گۆت:
    به‌لکه‌ بیرا ته‌ نه‌هێت، ده‌ما
    ئه‌م ل مه‌ژیێ وان مروڤان د هه‌لنگفتین
    من ده‌ستێن خوه‌ ب خوینا وان خه‌نه د‌کرن
    د بیردانکا روژێدا دڤه‌شارت
    و هنده‌ک ژی بۆ زاروکێن پاشه‌‌ڕۆژێ هل گرتبون،، ‌
    دا شه‌ڤێن جه‌ژنا تبلێت خوه ‌
    نه‌قشێ وه‌ڵاته‌کێ سور ل سه‌ر نیگار بکن.
    ئه‌رێ لاوێ من...
    به‌ژنا ده‌یکا ته‌ ل به‌ر
    قێریێت پاییزا زه‌ر بویه‌
    نه‌ بازبه‌ندیێت مه‌لا
    نه‌ ژی ته‌رانیمێت قه‌شا
    نه شیایه‌ ئێشا ره‌ش
    و تبلێت مه‌ یێت سور
    و سلاڤێت مه‌ یێن ب
    ئازادیێ پێچاین
    ب خودایه‌کی ڕا بگه‌هینیت.

    ‌ سلوی گولی
    2011/ نۆڤێمبه‌ر 27
    Göteborg

    ReplyDelete